19/6/11 – DODGEBALL TIME :)


Pagi tu bangun punye lah awal kan , pukul 5.30 rasenye .
Dah semangat sangat nak pi main dodgeball .
Dalam 6.30 gitu , saya pon kuar rumah .
Kat depan rumah player2 dodgeball dah memekak dah .
Sumpah happy laa time pagi tu sbb dapat jumpe Choii saya .
Pastu pegi lorong ngan die , lepak2 ngn zaty , daus , aeman and ecal .
Dah lame sikit tu , kitorang grak taman lak .
Pastu lepak2 sampai pukul bape tah , nasi lemak sampai .
Saya ngan zaty tak lalu makan nasi lemak , pegi lah kedai beli roti .
Dah beli roti lepak pondok .
Yang lain sume tengah makan nasi lemak , memang semangat abes lah .
Dah siap makan sume , tetibe bas sampai .
Waaaaaaah! Sumpah beshh siall .
Bas memang sejuk tak sejuk lah kan .
Dah laa pepagi bute lagi .
Pastu dah naik bas , duduk sebelah zaty .
Pastu tetibe Choii macam buat muke lak kan .
Adeeeeeh , nie la paling benci .
Baru je nak happy2 pastu die buat muke lak kan .
Bas dah grak sume , saya grak kat die .
Time tu die duduk sorang2 .
Pastu saya tanye ‘marah kat org ke?’
Choii cakap ‘tak lah , takde mood ja’
Saya pon blah je lah kan .
Pastu amek speaker ir , duduk sorang2 .
Dah lame sikit tu , tetibe die datang duduk sebelah saya .
Die pandang je saya , and saya buat bodoh je la kan .
Tangan kanan saya pegang speaker , 
pastu saya letak laa tangan kanan atas paha .
Pastu tetibe die amek tangan saya , die pegang jee .
Kitorang cover dengan beg , takut kantoi .
Pastu saya pon diam je laa .
Sumpah rasee lain gile bhaaai .
Hilang segala stress .
Pastu die cakap ‘okay tak nie?’
Tetibe rase macam nak nangis , mata dah bertakung nie .
Hahaha , sumpah tak leh blah .
First time bhaaai nangis depan die .
Maluuuuu siott , pastu die lapkan air mataaa sayaa!
Whooootwhoott ~ happy tak ingat dunia wehhh :)
Die cakap ‘nanti dah sampai duduk ngan org je eh’
Saya pon cakap ‘okayy’
Dah lame sikit tu , dah sampai Taman Medan .
Sumpah besepah gile manusia kat situ .
Turun je bas , player2 sume dah tangkap2 gamba bagaai .
Pastu kitorang pon jalan pegi tempat nak main tu .
Sumpaah besepah mamat hensem tp tak pandang laa .
Pandang yang satu jaaa :)
Dah letak beg sume , sumenye besepah .
Pegi jalan2 dalam tempat tu .
Besar tak besar lah kan , memang penat lah bejalan je keje .
Pastu dah start game sume .
Kitorang sorak memang gile babi ahh bile time PIRATES punye game .
Time nie pon best gileee .
Menjerit2 lahh , sampai nak ilang dah suare nie .
Dalam 8 game kot kitorang main , lawa sume KRT .
Dapat lah no 4 , kire okay lah tu .
Dah ptg , dalam pukol 5 kot .
Kitorang kemas2 beg , and berangkat balik .
Jalan reramai pegi kat bas .
Naik ja bas , duduk ngan die lagii .
Ape lagi pegang tangan lah sampai dekat Bistro .
Die pandang jee , maluu sayaa wehhh .
Pastu die cakap ‘promise org , jgn tinggalkan org’
Saya cakap lak ‘die pon promise org jgn tinggalkan org’
Dua2 senyummm :)



Itulah antara kenangan2 kami bersama 19/6/11 . Satu hari tak terlepas pandangan , ilysm :)