thanks KAWAN ! :)



tak sangkee pown kau nak luahkan perasaan kau dekat aku .
baru laa aku tau asal kau buat macam tuu . memacam laah kau cakap tadi .
memangg sedihh siaal cite kau . sampaii aku pown boleh nanges aahh .
Ateen CENGENG gilee kot malam niee .
aku denga citecite kau sebelom nie dari mulot org memang tak puas haty pown laa .
seblom niee memang dah bagi banyaak gile kepercayaan kat kau .
tetibee muncol laak citecite macam niee .
tapii malasss nak simpaan dendam lelaamee . 
memangg dah buaaang laa sume bende tu .
aku tau kau banyak dendam dekat aku and aku tau kau simpaan jeee .
aku pown dah salah anggap selame nie .
memangg aku ingat kau nak kan die tapi dah tersalah anggap .
aku tak lehh tahan dengan tahap JELES aku tuu .
tapi aku tau kau bukannye pompan jenis macam tu
pompan , mestyy laa jeles tengok balak die rapatrapat ngan pompan laenn .
tapi skarang kite dah agak boleh terime laa die macam mane pown .
kau kawan die jugak kaann .  so takleh wat pee laa .
kiteee tak leh nak halang sangat , tak leh nak kongkong sangat . 
and pasal am tuu , yang kau cakap kite turun sebab laki sume tuu .
 memangg ade jugak laa kot tapi sebab die jugak kite naekk . 
die macam bagi support jugak laa mase kite turon tuu .
and skarang baru laa kite naek balekk .
takdee die rasenye kite tak sehappy skarang kot .
and kau bagi tau makcek2 sakai yang sibok jage tepi kaen org tuu .
jage tepi kaeenn sendiri bolehh ?! 
kaenn dah nak londehh lagi mau bisingg ! FUCK OFF !
terburai ke perot die aku couple ?! 
macaaam haram sial makcek2 dekat sini .
mulottt die macaam mintak tangan , kaki .
 kalau boleh nak jee bagi pisauu .
weyh makcek2 denga nie ! 

JANGAN SAMPAI AKU TAK HORMAT KORANG LAGI OKAAY !

No comments:

Post a Comment